elanurylmz Kızlar bebeğimin süte alerjisi olduğunu düşündü doktorum o yüzden evolvia diye bi mama verdi kullanan varmı nasıl
3kedili2bebekli elanurylmz evet tadı en güzel olan alerji mamaları arasinda kokusu bir tuhaf şaşırmayın yaptıktan sonra 2-3 dakika biberonu açık bırakın kokusu hafifliyor doğrusu benim kızım çok severek içiyordu
alevvela elanurylmz ben hep onu kullandım hâlâ da kullanıyorum çok besleyici anne sütüne çok yakınmış ve gluten içermiyor, bebeğim zayıftı baya kilo aldı
elanurylmz 3kedili2bebekli peki sıkıntıları gitti mi benim bebeğim kusuyor ve gazı oluyor kakasını yapamıyor alerjik olduğu için sizinki de öylemiydi
3kedili2bebekli elanurylmz evet gitti ama gazlı ve reflusu varsa onlar duzelmez tabi alerji kaynakliysa düzelir
3kedili2bebekli elanurylmz ikiz benimkiler birinde mukuslu kanli kanka vardı bağırsak tepkimeliydi diğerinde cilt problemleri olmuştu ciddi bir konak, egzama, ve geçmeyen pişik olarak
Gucluyummutluyumm Evet bizde eczaneden alıyorduk ama uretim yok diyorlar bu ay alamadim mamayi siz neredesiniz varsa oradan siparis edelim cocugum mağdur
Gucluyummutluyumm Dediğiniz siteye baktm evolvia rp2 yok alerji maması aynı zamanda biz reçeteyle aliyorduk mamayi zaten
Gucluyummutluyumm elanurylmz ücretsiz birsekilde alabiliyorum receteyle normalde normal mamalardan daha pahallı