onefinemom sudess Aynı şey ama yine besliyorsunuz, emerken hep uyku arasında emiyorlar gece zaten, doktorunuz daha iyi bilir tabi içiniz nasıl rahat ederse
Tesla123 Rüya öğünü kabul etmemesi güzel birşey aslında. Gün içinde yeterli kalori alıyorsa istemez çünkü toktur. Kızım gün içinde güzel beslendiğinde kabul etmiyor, ama az yediyse kabul ediyor :) çok akıllılar aslında
sudess Tesla123 hiç bu açıdan düşünmemiştimm 🤗 bu ay kilo alımımız biraz az ama hareketlilikten sanırım