tubyya
Tarhana çok faydalı aslında
Evet bizler için lezzetsiz ama o alışşa çok güzel olur :)
Ben blw henüz başlatmadım açıkçası. Şu 7 ayın bitmesini bekliyorum. Bi kitapta okumuştum 8-9 aylarda başlatılması uygun diye, o kalmış aklımda
Benim bu yazdıklarım doktor önerisi idi
Anne sütüm çok az olduğu için mamayı biraz azaltmak istedi
Sizin ne güzel anne sütünüz varmış
Doktorunuza göre hareket etmeniz daha uygun olur tabii
Mücver biraz katı olduğu için onu da 8-9 aylara bıraktım
Bence sebzeleri daha sulu bir şekilde yedirin. Erkenden kabız sorunu olmasın