tubyya
Evde yapılanları açıkcası annem yapıyo sağolsun🤭 internetten tarif bulup yapmış
Önceden şekersiz organik bisküvi bulup almıştım ama k onlar da pahalı biraz
Annem elma suyu falan koymuştu onu hatırlıyorum
Gece yatmadan önce ve sabah ilk kalktığında mama veriyorum ben de
Biraz ceviz de başladım avokadosunun yanına. Robotta çekiyorum. Bunu doktor söylemedi ama ben vermeye başladım geçen hafta.
Biraz da keçiboynuzu özü başlatmak istedim ama onu sevmedi . Biraz ara verdim ona
Bebeğim bu arada 7,5 aylık