matmazeliingunlugu Melosing benim attığım görsele bakar miisniz birde. Kolum bu şekilde sırtımda ve belimde var bir kaç kabarıklık şeklinde
Dilaradeniz matmazeliingunlugu valla bizde de tünel yoktu sivilce gorunumluydü sadece en iyisini doktor söyler tabiki
matmazeliingunlugu Dilaradeniz sivilce görünümü de yok böcek sokması olur kabsrik etrafı kırmızı olur benim o şekilde kabartilar kaşınıyor bende.
Nrgyslmn Melosing cildiye uzmani da uyuz degil dedi ama bilmiyorum gecmedi henüz kanda da alerji bulgusu yoktu bilmiyorum napcam
Prenses21 TulayGeriDon kasintilar basladi bi hafta fazlami geliyo acaba dediginiz gbi 4 gunmu ara versek yoksa normalmi 1 doz kullandimiz icin
TulayGeriDon Prenses21 neye göre 1 hafta ara ver dedi bilemiyorum. Sağlık ocaginiz yakinsa oraya bi sorun
taze-anne2312 Melosing ay yemin ederim içimi rahatlattınız Allah razı olsun 2 aylık kızım da var göğüslerim kaşınınca geçmedi bu uyuz kıza bari bulaşmasa diye çook dua ettim İçime su serptiniz desem yeridir 🤲🏻🫶🏻
Prenses21 TulayGeriDon mrb uyuz tedavisinin 2. Kurundeyiz fakat oglum asiri kasiniyo ama kuru kasinti yara kabarcik fln yok sizce neden oluyo
Dilaradeniz Prenses21 ve bizimki öyle kükürtlü vazelin karışımı falan değildi, sivi beyaz akışkan bir karışımdı bize çok iyi geldi
Nursevensahin Dedektifgadget ikinci dozunu bugün içtim wilkinsıb ile beraber kullanıyorum inşallah kesin çözümdür
Dedektifgadget Prenses21 tabiki ailem hepsi oldu bu verilen kremleri sürdüler hep her gün banyo temizlik evdeki çoğu şeyi çöpe attılar
Dedektifgadget Nursevensahin benim ailem kontrol oldu Bir sürü ilaç kullandılar fayda etmedi en son onu kullandılar geçti inşallah geçer