peri001 mamanın gazla kabızlıkla ilgisi yok bence bebeğiniz hala gazlı bir bebekse muhtemelen gaz için fazlaca ürün kullanmanızdan ötürü ilk üç aylık dönemde gaz damlalarını çok kullandıysanız süreç böyle uzuyor ve kabızlık şikayetleri fazlaca görülüyor ilerleyen dönemlerde. Kullanmamış olsaydınız gelişme aşamasında olan sindirim sistemi kendi yolunu bulacaktı evet biraz sancı çekiyorlar ama bir süre sonra o da geçiyor. Umarım düzelir yavrucak doğal akışına bırakın bence normal beslenmesi ve sindirimi için daha doğal yöntemler kullanın ılık su ya oturma masaj vs gibi