Kızlar merhaba :
Bebegim 11 ay 4 günlük doğdu doğalı gaz problemimiz vardı damlalar probiyotikler kullandık ek gıdaya geçincede gazla beraber kabızlık başladı kabızlık dediysem nadiren en fazla 3 günü buluyordu doktorlar normal desede bebeğim için normal değildi geceleri sabaha kadar 20 kez uyanıyor ayaklar karında inliyor.ek gıdaya geçtik geçeli kefir yoğurt zeytin yağı hindistan cevizi yağı kayısı sı eksik olmuyor ama yok olmuyor sabaha kadar dönüyor kıvranıyor hergün 6 6 buçukta gazını çıkarıyor uyuyor alışkanlık mı başka bişey mi anlamıyorum gelelim anne meselesine bu durumu baştan beri bildiği için mama vermem gerektiği konusunda diretiyor bebeğime hiç mama vermedim daha önce şuan da da anne sütü almaya devam ediyor sizce annemi dinleyip vermeliyim 😕