Parsongan Usnac1995 merhaba ben tüm parçalarını kullandım. Sorunsuz çalışıyor hala. Sizin ki neden öyle oldu anlayamadım üzüldüm 😕
Berenecedm Usnac1995 evlendiğimden beri 2 blender seti çöp etmiş biri olarak yorumları merak ediyorum 😃😃 Bu arada çöp ettiğim markalar Sinbo blender seti Karaca pro multimax 6 in 1 seti 😢 Aldım şuan 😃