Usnac1995 Kızlar Arnica vardı patlayınca tüm set elimde kaldı. Uyduramadım da tekli bir blender. Yeni set alcam ama çok çeşit var kararsız kaldım. Memnun kaldığınız ürünler varsa öneri alabilir miyim ❤️
Premseskolar Usnac1995 braz phalı ama bi bak istersen jumbo blender efso güzel bide bi tavsiye Aryıldız diye bi marka var hic bisesini alma
Hotic Usnac1995 Braun multiquick 7 serisini kullanıyorum. Blender i çok iyi maşallah canavar gibi 3 yıldan fazladır kullaniyorum çelik gövdeli zaten blender. Ama dezavantajı var mesela plastik malzemeleri sanki eskiye göre daha kalitesiz.
Berenecedm Usnac1995 evlendiğimden beri 2 blender seti çöp etmiş biri olarak yorumları merak ediyorum 😃😃 Bu arada çöp ettiğim markalar Sinbo blender seti Karaca pro multimax 6 in 1 seti 😢 Aldım şuan 😃
Parsongan Ben Tefal in setini almıştım. Blender tost makinesi rondo vs. Çok memnunum. Tavsiye edebilirim. 5 senedir hepsini sorunsuz kullanıyorum. 😇👍🏻
Prenses_isabella 4 sene oldu arçelik blender setimi alalı halada sapasağlam. Arzum setinide almıştım hiç memnun kalmadım ne blenderından ne robotondan. Ama arçelik çok iyi hem seside çok yüksek değil.
Usnac1995 Prenses_isabella Bunlardan biri mi canım. Benimde bütün beyaz eşyam Arçelik. Bakabilirim, hiç aklıma gelmemişti
Usnac1995 Parsongan Sitesinde 4500 civarı ama trendyolda 2500. Kararsız kaldım nerden alsam diye ya 🥲 Trendyolda da satıcı Tefal güvenilir yani
Parsongan Usnac1995 Trendyol dan alabilirsiniz bence sonuç olarak faturalı garantili ürün gelecektir. Sorun olursa iade edersiniz.
Usnac1995 Hotic Zaten hangi ürüne baksam mutlaka kötü yorum, ya da sıkıntılı bir şey var. O yüzden bu kadar kararsız kaldım. Bunu da bir inceleyelim bakayım ❤️
Beyzaveduru Arzum almayın kesinlikle. Annem de de bende de kaç tane bozuldu. Yeni Arçelik marka aldım inşallah uzun ömürlü olur.
Usnac1995 Beyzaveduru Arzumu direk eledim zaten memnun olmayan çol. 2 katı ücret vereyim daha iyisi olsun dedim. Arçelik hangisini aldınız acaba rendeli set mi, yoksa sadece robot ve çırpıcı olan mı
Usnac1995 Parsongan Evet öyle yaptık. Gelsin bakalım inşallah memnun kalırım. Size de teşekkür ederim vesile oldunuz 🥹❤️
Usnac1995 Parsongan Merhabaa. Ben ürüne bayıldım. Çırpıcı ve blendır sorunsuz fakat rondo kısmı dönmüyor. Siz de böyle sorun oldu mu biz mi beceremedik anlamadım. İade edicem sanırım 😒
Parsongan Usnac1995 merhaba ben tüm parçalarını kullandım. Sorunsuz çalışıyor hala. Sizin ki neden öyle oldu anlayamadım üzüldüm 😕