denizberkmom canım tabi ki sem bilirsin ama kendi düşüncem şu bence çocuğunuzun adına sadaka olsun diye birilerine verin satmak yerine. İnanın insan kendisi için değil de cocuğuna bir eşya giysi vs gelince çok mutlu olıyor durumu olmayan çok insan var varsa mahallemizde muhtar ona bırakın güzelce poşetleyin hepsini ya da giysi kumbaraları var atın içine niyet edin Rabbım çocuğunuzu her türlü kaza beladan korusun inşallah ben hep öyle yaptım neler neler koydum kumbaraya bir bilseniz satsam inanın güzel para ederdi hepsini ama önemli olan onu da durumu olmayan bir aile cocuğunun kullanması tabi ki yine karar sizin 🌸