denizberkmom Bizim de hepsi duruyor. Eşim geldiğinde beğendiklerimizi seçip temiz olanları birisine vermeyi düşünüyorum. Çevremde ihtiyaç sahibi kimse yok. Araştırabileceğim bir yer de yok. Eğer ihtiyaç sahibine denk gelirsem ona hediye etmeyi düşünüyorum. Geneli H&M, LCW, Ebebek falan. Bulamazsam da satışa çok düşük bir ücretle koyar öyle bulurum diye düşünüyorum.