mrsatsy oğlum 15 aylıkken kızım dogdu su an 2 bucuk aylık kızım oğlum da 17.5 gayet güzel gidiyor maşallah barekallah diyeyim . İyi ki olmus diyorum birlikte arkadaş olur büyürler, ikisinde de bebek diye bakıyorsunuz. Tabi çocuğun kolay olması da avantaj