mrsatsy bebeğim üç aylıkken hamile kaldım ilki tüp bebekte çok zordu bu kendiliğinden oldu şu an kızım on aylık oğlum yedi aylık
karnımda bile bu kadar zorlanıyorsam doğduğunda artık naparım bilmiyorum Allah’ım yardım et diye dualari ediyorum
çünkü hadi kendimi bıraktım bir kenara bel ağrısı mide bulantısı falan onları geçtim ama diş dönemi oluyor çocuk şu an beni çok benimsedi kucak istiyor
Belim ağrıyor İlgilenmem gerekiyor benimde dinlenmeye ihtiyacım oluyor bazen vicdan yapıyorum açıkçası
Eşim desen bekar hayatına devam ediyor arkadaşlarıyla gezme olsun arada gidip tatil yapmalar olsun şu anda mesela evde yok gezmeye çıktı
bilmiyorum ya bence biraz daha bekleyin en azından kıyafetini kendi giysin yemeğini kendi yesin banyoyu kendi girsin öyle bir yaşta olsun mesela