Caglaaaa Haticesglm ya bebegım 3 günde 1 kakasını yspıyor ama kabız degıl mamadan ındiye bir denemek istedim birde cok gazı vardı bşr değiştireyim ondanmı diye dedim
Kimyambozuldu Haticesglm ayağımda sallıyordum sonra hamak aldık ama 30dk uyuyor sadece bende mama takviyesi yapıyorum
nagehanyorulmaz 30 ml az gelir belki 60 ml verebilirsiniz önce emzirin sadece doymadığı zamanlarda veririsiniz.
Haticesglm nagehanyorulmaz yedikçe arttırım artik. Kaşıkla veriyorum pek memnun değil tabi benimki :) O yüzden bitirmiyo bazen hazırladığım miktarı
neslimmms benimde ayniydi takviye olarak geceleri enzirdikten sonra vermemi söylemişti doktorum. emzirdikten sonra 30 cc veriyordum ben. daha sonra gündüz 2 defada oyle takviye yapıyoruz bazen.
Haticesglm neslimmms sütünüz yeterli mi benim azalıyor sanki. Psikolojik mi bilmiyorum? Şu emzirme olayı beni benden aldı artik.
mutire Haticesglm pardon canım şimdi gördüm. Emzir , emzirmeden sonra hala araniyorsa 40-50 CC verebilirsin
kiliclar [bilinmeyen] yavaş yavaş verebilirsin canım önce emzireceksin sonra mama vereceksin ama birde başlarda kaşıkla filan ver önce mamanın tadına alışsın sonra biberon kullan aptamil öneririm mama olarak ben çok memnun kaldım.