Serap46 bebeğim kırkı çıkana kadar dediğiniz gibi uyudu besige koyardım kendi kendine uykuya dalardi başından beri sallanmayi hiç sevmedi hatta gece uyumadigi günler de ayağıma koyardim saatlerce sallardim gözünü kirpmazdi sonra beşiğine öylece koyardim hemen kendisi uyurdu. Şimdi 3 buçuk aylık sadece gece uykusunda ayakta sallanarak uyuyor ama gündüz uzandığı yerde kendi kendine yatıyor ayakta da hiç uzun süre sallanmaz az sallamaya yatar bazen kucağımda mamasını yediği gibi uyur çok şükür bu konuda sıkıntı yaşamıyoruz yeter ki uykusu olsun her türlü uyur maşallah diyim de 😃 ama tabi buda çok düzenli değil gece de hiç sallamadan kendi kendine uykuya alistiricam yavaştan inşallah alışır bide sabır gerekiyor bence gördüğüm kadarıyla uyku eğitiminde