Derineda ben doğduğundan beri hep beşiğine koydum uyuyacağı zaman. Emzirirken özellikle yanaklarına hep vurdum pıt pıt uyanık kalsın diye. 62 günlük şu an hala beşiğine koyarım öyle uyur kendi kendine, ama tabi bunun atağı var dişi var vs huyları değişiyomuş 4.ayda çok korkuyorum bu yüzden 😭 ama şimdi hiç sallamoyırum mesela sallanmak nedir bilmiyo nasıl onu isteyebilir hiç aklım almıyo 😃