iremco ağlatmadan kısmı neresinde bunun, yanlış anlamayın ben de uyku eğitimi verdim ve ağladı da. Sizin gibi yanında durdum okşadım sevdim yalnız bırakmadım ama ağlatmadan diye bi durum pek mümkün değil yani . Varsa da mizacı sakin olan bi bebektir. Kolay uyum sağlar.inşallah sizz de kolayca atlatırsınız bu süreci