Günlerdir post açıyorum.Bebeğim 6 aylık ve berbat bir düzenimiz var.Ayakta sallayıp yürümeden uyumuyor, gece belki 10-15 kez uyanıyor.Uykularım mahvoldu diye.Bunun üzerine eşimle hayatımız kayınca 😂uyku eğitimi araştırdık.Çok mesafeliydim.Çünkü hep çocuk açısından zararlı olarak kaydetmişim beynime.Neyse sonra baya bir araştırdık.YouTube ta Sezen Ketenci Oy adlı bir annenin ağlatmadan uyku adlı videosunu izledik.Tamam dedik başlıyoruz.Uyku rutinleri sonrası yatağına koyduk.İlk gece en zoruydu ağladı almamız için.Almadık içim gitti.Bu sırada teması kesmedik ama poposuna pat pat pış pış yaptık.Çok sevdik.Yüzünü okşadık.Konuştık.Uykuya daldı.Çok mutlu uyandı ama.Sonra diğer uykularda bir gün boyunca yaptık.İkinci gün yatağa koyup çıkıyorsun ama biz yapmadık acımasızca geldi yine yanında durdum sevdim poposuna pış pış yaptım ninni açıp. Aslında normal yaptığım şeylerin aynısını yaptım sadece kucağıma almadım yatagimda yatmasını sagladim ve dün 45 dakikada uykuya geçen çocuğumuz bugün 5 dakikada yatağına koyar koymaz Uyudu. Gece ise sadece bir kere uyandı. Sanırım başaracağız. Zaten topu topu bir hafta içinde alışıyormuş. Biz bu sürede şevkat göstermeyi hiç bırakmadık ne odadan çıktık ne de teması kestik. Bu şekilde bile kendi kendine uyumaya başladı. Bana imkansız gibi görünüyordu çünkü uykuya geçişleri çok zordu fakat meğersem çocuğum çok hazırmış.Tabi ki kolay değil ilk günler zor içiniz gidiyor ağlayınca.Ama sonu aydınlık.Eğer çok ağlarsa uyandırıp kucağıma aldım.Odadan çıkardım.Biraz oyun oynadık.Spnra tekrar denedik