Bsmdg emzirmeden geçmiyor malasef ya. Tıkalı durumdaysa emzirin başka çaresi gerçekten yok. Sağmak falan çözüm değil. Ben en son mastit olduğumda 3 gün ağlayarak emzirmiştim. Antibiyotik sadece enfeksiyonı önlüyor. Yine de emzirip sağmanız lazım. Duş sonrası direk emzirin. Ya da duşta emzirin en etkilisi o. Emzirmeden önce duşta tarakla göğüsünüze masaj yapın.
Benim en son öyle olduğumda kaynanam annem yanımdaydı. Onlar okudu bir de. Her okuduklarında sızı az da olsa azalıyordu. Psikolojik mi bilmiyorum ama işe yarıyor. Bir büyüğünüz okusun yine de.