Bsmdg canım bir iko yöntem var, hepsi çok iyi geliyor. 3 çocuk annesi olarak yazıyorum istersen yap rahat edersin. İlki bu durum olduğunda yaşlılar canın bir şey istemiş o yüzden sütun çekmiş derler. Sen istemedi desen de kokusu gelip bu ne desen de olabiliyor. Bunun için eşin kasaba gidip avuç içi kadar et alacak. Kesinlikle tarttirmayacak, ilaç için desin tartmadan kasap ortalama fiyat versin ödesin alsın. Eve gelince bir parçasıni tavada pişirip hemen ye, diğer parçasıni sis gogsun üstüne koy, biraz durdukça koku oluyor ama iyi gelince değdi dersin. Bunu çok yaptım çok da ise yaradı. Bir diğeri bebeği ters emzirme, bebeğin ayakları dışarda kalacak şekilde sağ göğsünse bebek sağa doğru yatacak, altına destek vs köy bol bol ters emzir. Sıcak duş altında masaj yap ve ara ara sağ. İnan bana ertese gün geçtiğini göreceksin. Doktora gitmeye gerek yok böyle bir şey için ilerlemeden bunları yaparsan geçecek. Süt kanalları tıkandığı için oluyor bu durum