cinarto Deletedmom_119 kaşığa bulaştırıp kaşığı eline verin ona odaklanmayın İsteksiz olduğunda zorlamak kalıcı yeme reddine sebep olabiliyormuş umarım daha fazla zorlamaz sizi Zaten altıncı ay tadım ayi yemedi diye üzülmeyin doymasina gerek yok
Deletedmom_119 cinarto aa öyle mi bende zorluyordum kendş haline bırakayım o zaman sağolun inşallah sevmeye başlar