Benim kuzum da 4 aylık oldu bugün .zaten 1 aydır çok ciddi meme reddi yaşıyoruz ama bir şekilde idare ediyordum sakinleştiriyordum. Ama 2 gündür çok ciddi huysuzlanmaya başladı hiçbir şeyden memnun değil sürekli bağırıyor ağlıyor hiçbir şekilde oyalanmıyor ve biten gaz geri döndü.gazı zorla çıkarıyor ve çıkarırken de ağlıyor.gündüz Uykusunda yarım saat 3 defa filan yatıyor en fazla . Gece de en fazla 1 kere kalkan kızım her saat başı ağlayarak kalkıyor. Ne yapacağımı neden böyle olduğunu anlayamıyorum. 😣