Tglr Benim kızım 4 ay 8 günlük aslında 3 Aydan sonra gaz olayımız çoğunlukla bitti ama arada zorlandığı oluyor sadece anne sütü ile besleniyor. Verdiğiniz gıdalar gaz yapmış olabilir. Zaten ek gıdaya geçince ilk etapta sindirimde zorluklar olabiliyor. Ben de 4 ay kontrolünde sordum doktoruma ama başlamamak gerektiğini söylemişti. Kilo alımı iyiyse biraz daha büyümesini bekleyebilirsiniz tadımlar icin belki hazır değildir