oglumubeklerken merhaba bende de var canım o bağırmalar maalesef zaman zaman oluyor kendimi dizginleyemiyorum bununla ilgili psikologa da gittim bugun ebeveyn danısmanlığına da gittim bağırmanın aslında ara sıra normal olduğunu fakat cocugu cok hırpalayacak sekılde olmaması gerektıgını soyledi, bız bagırdığımızda onun gülmesini arsızlık olarak düşünüyoruz ama o da cocugun kendini bi sekılde regüle edişiyle alakalı bı durummuş o anki üzüntüsünü öyle ifade ediyomuş