Benim kızım bu, şuan 23 aylık 1 ay sonra 2 yaşında 1 aydır uykuyu burnumuzdan getiriyor geceleri 3-4 kez kalkıp ağlıyor bu gece yine kalktı boya getirin bana diye ağlıyor🥲 geçiş aşaması inanın yapacak birşey yok bizde bazen çok geriliyoruz ama napalım