Zvaaa bizede bir cerrah makatta da darlık olduğunu söyledi fitil ve anestol verdi fakat kaka yapmada bir sıkıntısı yok sadece makatında et beni gibi birşey olduğu için gitmiştik başka bir cerraha gittik oda gastroentroloji bölümüne yönlendirdi bizi fitilleri kullanma dedi. Fitiller bana da mantıklı gelmedi ilk gittiğimiz direk 1 yaşında ameliyat vs dedi ama hiç endoskopi vs söylemedi şimdi gastroentroloji bölümüne götürücez bakalım onlar ne diyecek