civciv53 Merhabalar İstanbulda tavsiye edebileceğiniz Çocuk cerrahı var mı acaba ? Bebeğimin doğuştan makatında polip var ve çocuk cerrahına yönlendirdiler bunun için doktor arayışındayım. Daha önce bu durumla karşılaşmış olanlarda varsa aranızda bilgi verirse çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim
atlass1 civciv53 özel arıyorsanız eğer Vadi Liv Hospital’da Doç. Dr.Hüseyin Murat Mutuş var. Çok ilgili ve alanında iyi bir doktor oğlumu sünnet ettirdik çok memnun kaldık ilgi alaka güler yüz işinde de çok iyi
runboyrun civciv53 merhabalar, Liv Hospital de Prof Dr selami Sözübir var, harika bir cerrah.. deneyebilirsiniz 🌸
ozgedanismanx Gop yeniyüzyıl hastanesinde mustafa okumuş diye bir doktor var çocuk cerrahı, doktorumuz bize önermişti göbeğinde problem vardı ama düzeldiği için gitmemiştik, alanında iyi olduğunu söylemişti ama doktorumuz
civciv53 atlass1 özel devlet fark etmiyor şuan için kızım iyi olsun da. Çok teşekkür ederim doktor arayışındayız daha önce böyle birşey başımıza gelmediği için sizlerden tavsiye almak istedim 💐🥹
Zvaaa civciv53 bizde makatında darlık var diye götürdük çok memnun kaldık çok güler yüzlü bir hoca :) muayne bitiminde çocuğunuza bir oyuncak hediye ediyor falat sizden de bir oyuncak getirmemizi rica ediyor bilginiz olsun
civciv53 Zvaaa çok teşekkür ederim peki teşhis için bazı tetkikler istedi mi ? Yada ameliyat vs birşey dedi mi size birde nasıl fark ettiniz siz ?
civciv53 Zvaaa bende bugün yakında bir doktora götürdüm makatında darlıkta var fitil verdi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım bir kaç doktora daha gitmeye karar verdik eşimle size nasıl bir tedavi uygulandı acaba. Birde polip içinde 1 yaşında anca ameliyat olabilir dedi
Zvaaa civciv53 yok kremlerle geçirdik atlattık uzun süreli kabızlığı oluyordu yanması ağrısı çok oluyordu öyle fark ettil
civciv53 Zvaaa bizede bir cerrah makatta da darlık olduğunu söyledi fitil ve anestol verdi fakat kaka yapmada bir sıkıntısı yok sadece makatında et beni gibi birşey olduğu için gitmiştik başka bir cerraha gittik oda gastroentroloji bölümüne yönlendirdi bizi fitilleri kullanma dedi. Fitiller bana da mantıklı gelmedi ilk gittiğimiz direk 1 yaşında ameliyat vs dedi ama hiç endoskopi vs söylemedi şimdi gastroentroloji bölümüne götürücez bakalım onlar ne diyecek
civciv53 runboyrun çok teşekkür ederim şimdilik gastroentroloji bölümüne yönlendirdiler endoskopi vs işlemlerden sonra heralde cerraha yönlendiriyorlar duruma göre inşallah ameliyatlık bir durum olmaz da aklımın bir köşesinde olsun çok sağolun 🤲🏻