17 aylık oğlum büyüyen beşik aldık ilerde baza oluyor içi küçük hali 90*115 gayet yetiyor şuan tek sıkıntım kenarları yüksek olduğu halde tırmanarak kafasını sarkıtabiliyor kafa üstü düşecek diye korkuyorum açıp baza şeklinde yatırsam bu seferde uyku sersemi döner düşer beşiğin kenarından çıkan çocuk korkuluk hiç kurtarmaz napıcam bilmiyorum