sleepnessnami Perakus12 şu an birlikte benim yatağımda yatıyor ama 140*190 baza aldık 1 ay sonra kendi yatağında yatacak yanlarına korumalık takacağım sere serpe yatsın park beşikte yatmıyor alıp bırakmak gerçekten sıkıntı
bakkalemzigi Perakus12 bizimki de park yataktaydı dediğin gibi çok zordu kaldırıp koyması bir de çok dönmeye başladı yazın bizim ev çokta sıcak oluyordu yerde yatırmaya başladım sonra da Montessori yatak aldım 18 aylık rahat rahat yatıyor
EbruBoluKaya 10,5 aylık ayağımda sallayıp park yatağa alıyorum gecede yanımda yatıyor ama gerçekten her alırken belim kopuyor 6.aydan beri alt kademeyi kullanıyoruz çok zorluyor
suheyla92 EbruBoluKaya benmki yeni 6 aylik oldu hic alt kademeye alasim yok ama korkuyorum da duser agir gelir diye siz ne icin aldiniz henuz tutunup kalkamadigi icin erteleyip duruyorum ben
EbruBoluKaya suheyla92 tutup kalktığı için aldım ben alt kademeye. 5.ayında emeklemeye başladı 6.aya girince yataktan tutup kalkıyordu çok yüksek olmadığı için üst kademe o yüzden aldım 10,5 aylık şuanda
Esross10 suheyla92 tutunup kalkmasını beklemeyin bebekler her şeyi bir anda yapıyorlar. Genellikle dönmeye başladığı zaman alta alınması gerekir. Geciktirmeden almanızı tavsiye ederim.
Asya2013- suheyla92 benimki 1 yaşına doğru tutunmaya başlayınca indirdim katını şimdiden indirmenize gerek yok tutunmuyirsa eğer. Yoksa aşağıdan almak zor oluyor
farelikoyunkavalcisi Perakus12 eşimle benim tam ortamda sincabım daha yatağına alışmadı ama umudum var ya da şu an ben hazır değilim bilemedim ama iki aşık olduğum adamla uyumak daha huzurlu geliyor şimdilik❤️❤️
cokbilmismom Perakus12 bebek alışverişinde park yatak alıp pişman olduğun tek ürün diyebilirim Her sabah onu ordan çıkarmak bel ağrısı sebebi ya yattığım yerden göremiyorum yüzünü hep kafamı uzatıp bakmam gerekiyor gerçekten aşırı kullanışsız bir şey ve çok fazla yer kaplıyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ şimdiki aklım olsa chicco next2me tarzında yüksekliği ayarlanabilen sallanan anne yani beşiği alırdım
Busemertt Perakus12 aldığımda herkesin ne gerek vardı dediği montessori yatağa ben 3 senedir dua ediyorum 😂 alın aldırın
adennazo Asyaveannesi04 montessori yatak bende aldımda yeni o yüzden soruyorum. 1 yaşına giricek diğer ay kızım ama yürüyemiyor daha sadece sıralıyor. Normalde park yatakta yatıyordu uyanınca kalkıyordu kenarlarından kalkıp. Montessori yataktada kalkarsa korkuluklarına tutunup düşme riskini düşünüyorum. Siz nasıl bir çözüm buldunuz acaba o düşme riskine karşı
Asyaveannesi04 adennazo bizimki yüksek korkulukları mevcut büyüdüğünde çıkarıcam o yüzden düşme hiç düşme tehlikesi olmadı
aylintoooo Perakus12 oyun alanı gibi bir şey alıp içerisine yatak koydum büyük ve etrafı kapalı olduğu için güvenli bizim yanımıza kurdum ama şimdi hasta olduğu için yanımızda hala iyileşsin oraya geçireceğim tek başına yatmayı daha çok seviyor