ceylintoprakmomy evet zor bir meslek ama bence çok kutsal bir meslek zorluklarına rağmen yine de isterdim herhalde gerçi ülkemizde artık doktorların sağlıkçıların çok kıymeti de bilinmiyor her gün kavga stres içindeler ama yine de insana bu kadar yardımı olan başka bir meslek yok o yönden güzel bir meslek büyük ihtimal bizim istediklerimizden çok aykırı bir meslek seçecekler 😂