mommels ay haklısınız aslında ama ilk çocuğumunki düşmedi, doktor iple kesip yaktı sonra da çöpe attı. Ben de farkedemedim. İkincisi de zor düştü, hep akıntı oldu yine doktor yaktı göbeğini. İlkine haksızlık olmasın diye ikinciyi de ben çöpe attım. Belki saklardım ama böyle okul- cami bahçesine gömmek bana anlamsız geliyor. Kastettiğim oydu aslında😊