Göbek bağı düşünce çöpe mi attınız?
rana0234 15 aylık hala evde 😂
rana0234 fen lisesinin bahçesine gömdük 😀
rana0234 evde 😁
rana0234 pilotaja gömdük 😂
Femme1 bizimkide 8 aylık oldu bir türlü gömemedim ya 🙄
Anovv benimki de evde n🤦😂
rana0234 evde duruyor 😁
rana0234 6 yaşında oğlum var evde hala 🤣 10 aylık kiziminkide yaninda 😂
Evde doğum dosyasında
rana0234 saklıyorum hala evde
rana0234 eşim oğlumuzunkini benimkiyle bir umrede gömdü 😁
rana0234 Evde saklıyorum❤
rana0234 kitaplıkta duruyor
rana0234 yazligimizin bahcesine gömdük 🤭
rana0234 çöpte🫠
Oğlumun 14 yıldır, kızımın da 7 aydır evde 😃
rana0234 tv ünitesinde duruyor 😂
rana0234 esim caminin bahcesindeki cinarin dibine gömmüş kombo yapmis hem cami hem çınar 😂