nergiz4155 zamm o zomm değil kız Allah seni kim sana onu dedi 😂😂😂 bende biliyorum . Zam dedikleri şey rahim doğumdan sonra olabilir aşağıya inmesi demek . Onunla birlikte yemek yiyememek sürekli karın ağrısı olması gibi . Genel de ağır bir şey kaldırdığın da oluyor . Sizde ağır kaldırmış olabilir misiniz . Bir de çoçuğun olmaz diye bir şey yok herşey Allahtan . İnanmayın doktora gidin yada kadın yapabilirse düzeltebilirse iyi olur .
Benim annem de yapıyor hatta bir komşumuzda yapmıştı ablama ablamın düşmüştü . Sanırım adetli iken mi yaptı sonra mı tam hatırlamıyorum . Bazı kişiler yapıyor bunu .