[silindi] monaroza88 doğum yaptığımda açıldı 22 gün oldu 3 hafta olduğu için vermedim attım birde yanlış şekilde muhafaza etmişim bilmediğim için
Gamzelit [silindi] sanmam ben buzdolBına koymadım görümcemde sma kullanıyı oda hiç buzdolabına koymuyo
Alfa_Mom [silindi] paketin üzerinde 1 ay içerisinde tüketilmesi lazım yazıyor canım bi sorun olmaz iyi muhafaza ettiysen
Alfa_Mom [silindi] neyse sağlık olsun o zaman 😃 buzdolabına koyduysan vereme bence mamayı ne olur ne olmaz