hinzirkahve umarım yazdıklarımı tüm anneler okur. 2 yaşından itibaren çocuklarınıza özel bölgeleri sıklıkla hatırlatmakta fayda var. Gösterip buraya dokunmak yasak. Göstermek yasak. Bir tek anne dokunabilir o da ihtiyacın varken. Malesef bizimde dedeler ananeler popoya vurarak seviyor ve kızım rahatsız olup sinirleniyor hemen bana koşuyor. Bende diyorum ki ailemin gözünün içine bakarak evet yasak haklısın kızım. Yasak dedesi orası kızımın özel bölgesi. Artık kimse kırılcak üzülcek diye düşünemem. Popoya vurmalı sevmek bizim kültürümüzde niye normal zaten anlayamıyorum. Neyse başka bişi dicektim aklıma geldi sinirlendim.
Erkek/kız ayrımını 2 yaş itibari ile yavaş yavaş kodlayabilirsiniz. Erkek annelerinden özellikle rica ediyorum. Göster oğlum şeyini , erkektir ne yapsa yeridir diye yetiştirmeyin. Kız annelerine gelincede erkeklerle mesafeli oynanamız gerekir. Çünkü onlar biraz daha sert oynayabilir . Erkekler topa sert vurur mesela canımız acıtabilir gibi tatlı tatlı korkutmadan mesafeyi yönetebilmeyi öğrendim. Yani öğrenmişimdir umarım. Eskiden erkek ve kız çok yakın arkadaş olabiliri sonuna kadar savunurdum. Şimdi kızımı ( kendini koruyabilecek yaşa gelene kadar) hiç bir erkek sinekle başbaşa olacak yalnız kalacak şekilde , kendim ya da babasının olmadığı ortama denk getirmemeyi hedefliyorum.
Ailelerinizide uyarın. Bi kaç saatlik onlara evlatlarınızı bıraktığında eve misafir kabul etmesinler . Yok 30 yıllık komşuymuş yok bilmem kimin akrabasıymış fark etmez.
Ve çocuk kaç yaşında olursa olsun , park yaşındaki çocuğu parka arkadaşlarıyla salıp , nasılsa balkondan çıkar görürüm diye bırakmayın. Çünkü taciz saniyeliktir.
Ek olarak biz kız anneleri kızlarımıza özel bölgene kimse dokunamaz diye öğretirken , siz erkek anneleride kızların özel bölgelerine dokunmak bakmak çok ayıptır , aynı şekilde oğlum sana da kimse dokunamaz diye en azından sene 1 hatırlatırsanız çocuğunuzu belki ileride yaşayabileceği bi sapkınlığın önüne geçmiş olabilirsiniz. Evlatlarımız bizim geleceğimiz ve toplumumuzun gidişatını ancak biz anneler iyi masum temiz çalışkan evlatlar yetiştirerek düzeltebiliriz.