Neredeyse her çocuğun, hayatında yaşadığı taciz olayları var. Şu son zamanlarda artık insanlık çığrından çıktı, ahlak hiçbir şey kalmadı.
Benimde taciz olayım var ki ailemin haberi yok. 36 yaşındayım hala aralıklar aklıma gelir. Şükür ki hayatımı etkilemedi ama hala aklıma geldikçe nefret ediyorım ve içim sızlıyor.
Sanırım daha ilkokula bile başlamamıştım. Oturduğumuz yer aslında çıkmaz sokaktı ve gecekondu idi. çok rahat kapıda oynardık. Evimizin üst tarafına ufak bahçe gibi bir yer vardı. Merdiven de topraktandı. Top oynarken oraya gitmişti bende almaya çıktım ve bu adi herif burada idi.. Beni yanına çağırdı, neden bilmiyorum gittim ki asla ben başkasınun yanjna girmezdim. Bu Ş. Siz iç çamaşırımı indirdi baktı ve sonrasında kendi iç çamaşırını aşağı indirdi. O arada ben ağlamaya başladım ve ittirdim sesimi yükselttim bu pis beni bıraktı ama nasıl koştım eve gitrim anlatamam. Bunu asla ama asla bizimkilere anlatamadım ki ailem bana düşkğn ve herşeyi konuşur hallederdik çocuk aklımla herhalde babamınm o pisliğe bişe yapmasından korktum ki babam asla yaşatmazdı. Annem teyzsö anneannem herhalde işkence çektirrlersi ve hala da kimse bilmez. 1 hafta sonra da o pisliğin motor kazasında geberdiğini duyduk inşallah cehennemin en güzel yerinde kavruluyordur.
Şimdi ise kız çocuğum var 2 yaşında ve haberleri duydukça daha da sanırık yaşadığım olaydan dolayı içim içimi yiyor.
Kim bilir insanlar hahatlarında neler yaşıyor ve sessiz kalıyor.