ekim-22 kesinlikle topuk kanında bi sıkıntı olsa arıyorlar sonuç kötü ihtimali olsa tekrar almamız gerek diyorlar . Gözmezden gelmezler bu tarz şeyi sanmıyorum . Benim bebeğim çok ağlamıştı iyice almam gerek bide olmazsa yetersiz gelirse bi daha çağırırız iki kez yapmayalım falan diye konuşmuştuk hatta . Benm ablam vermişti sonuç değerinde ufak bi oynama varmış hemen arayıp bir daha vereceksiniz getirin bebeği dediler . Yetersiz olsa ararlar olmamış diye tekrar isterler . Yinedr kafana takılırsa pazartesi sağlık ocağını ara görüş