Arkadaşlar merhaba benim kızım 14 aylık. Şimdi topuk kanı ne alaka diye soracaksınız. Bugün Instagram’da gezerken bir paylaşım gördüm. E nabızdan topuk kanı sonuçlarını görebilirsiniz diye. Kendi e nabızıma girdim. Tahlillerim yazan yere tıkladım orada bebeğimin tarama sonuçları yazıyor. Ona girdim. Orda ilk tarama sonuçlarında 0-3 günlükken alınan iki kan değeri görünüyor. FKU ve BE başka diğer testler yok ve tıkladığımda yeni bir kan örneği vermeniz gerekmektedir aile hekimliğine gidiniz yazıyor. İlk topuk kanı hastanede verildi. 5. Gün de sağlık ocağında verdik. İkinci verdiğimiz yani sağlık ocağında verilen topuk kanında her değerin altında normal yazıyor. Delirmek üzereyim bizi şimdiye kadar sağlık ocağından arayan olmadı. Şimdiye kadar her ay kontrole götürdük bir şey diyen olmadı. Önemli olan ikinci mi o yüzden mi aranmadık başına böyle bir şey gelen var mı lütfen yardım edin lütfen