Linda95 merhaba, bende cocuk gelisimciyim ve 5 sene ozel egitimde calistim ozel cocuklarla bence tamamen mesleki deformasyon sizle ayni durumdayim atlattim diyorum ama yok hep aklimin bir kosesinde sizi en iyi ben anlarim. norolojiye gidip eeg bile cektirdim yavruma norolog gayet aktif bir bebek demesine ragmen. ben destek almayi dusunuyorum bir turlu gerceklestiremedim ama kendi kendime duzelemiyorum. kolik bir bebekti ilk 3 ay agladi psikolojim ordan da bozuldu birde meslekten kalma dusunceler.. bazen bilmek cok kotu birsey keske hic bir sey bilmeyen rahat annelerden olsaydim diyorum. benimde bebegim 10 aylik olacak ama alkis by by yapmiyor mesela o kadar cok kafaya takiyorumki deli gibiyim ayni. goz temasi vs var ama her seferinde bask bir seyi kafaya takiyorum. goz temasi bazen bakmamalari normal bence oyuncakla oynarken herhangi bir seyle ilgilenirken vs . benimde oglum isik yansimalarina cok bakar, avizelere , donen nesnelere , isikli tabelalara ama bunu her bebek yapiyormus sorduklarimin cogu oyle soyledi bana icimiz rahat olsa keske. ben bir konussa rahatlayacagim modundayim