Merhaba kızlar yazılanları okudum ve emin olmak için soruyorum biz demiri bestiron kullanıyoruz doktorum en sağlıklısı olduğu için önerdi sağlık ocağının verdiğinde paraben olduğunu söyledi fakat d vitamini için bunu söylemedi ve kullanabilirsin dedi devit kullanıyoruz.araştırmalarıma göre de paraben falan yok içeriğinde.sizler emin misiniz devit markanın içeriğinin kötü olduğuna? Yanlış yapıyorsam değiştirmek için soruyorum