Ocean kullanıyoruz 14 aylık şuan doktorumuz kan ilacı olarakta ocean verdi . D vitamini ekimde başlayıp mayısta bırakıcaz güneşten aldır dedi yazın d vitamini kullanmayın dedi. Sağlık ocağındakiler bizi maf etti dişlerimiz bir anda 4 tane birden patlama yaptı çocuğum ateşlendi havale geçirdi sebebide kansızlık ve bağışklk sistemi güçsüzlüğünden şehir hastanesinde hiç bir doktor bunları bize söylemedi sağlık ocağındaki hemşire kullancaksın diye ısrar etti kullandık . Kansızlık ve bağşklık sistemi gelişimini engelliyormul üfürümümüz var onuda bile engeliyormuş çok şükür özel doktor buldum çok güzel ilgilendi hepsini açıkladı kan tahlillerini yaptı neler yapamam gerektiğini söyledi takıldığım yerde özel görüşme yapabiliyorum . Yani güvenmediğiniz aklınıza yatmayan ne olursa olsun uygulamayın. Şehir hastanesi kan alırken bile bebek hemşiresi vermiyor kollarını maf ediyorlar çocukların bulduğum doktor kan aldıracığmz zaman şu parmağından aldırın diyor parmağından aldıryor allahımıza şükür çok iyi gidiyoruz. Allah bütün anne babalra yardımcı olsun. Ama genelde ocean markalı vitaminleri öneriyorlar tavsiye ederim.