belinayyyyyy aynısı 27.haftafa oldu hatta şiddetli doğum sancılarımda vardı. Doktor bir sürü ilaç verdi sancı azaltıcı, erken doğum engelleyici progestan vs. Ve wc dışında ayağa kalkmamı yasakladı hep yattım. 38 de doğurdum bebegimi şuan 5 aylık. Yani dikkat edersen hiçbir şey olmaz allahın izniyle jiç canını sıkma. Ağır iş yapma fazla ayaha kalkma