belinayyyyyy Merhabalar hanımlar 24 haftalık hamileyim Doktor bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi, Progestan yazdı dün çok korkuyorum, hiç bu durumu yaşayanınız oldumu Bilgi verirmisiniz lütfen?
asam belinayyyyyy dikkat edin agir is yapmayin fazla ayakta kalmayin erken dgum yapma ihtimaliniz olabilir ilacinizi kullanin allhin izniyle bse olmaz gecmis olsun
Kuzuannesi_ belinayyyyyy benim de son 2 ay asagidaydi ben de aynı ilacı kullandım , hamileliğin ortasında tasinmistik her şeyi kendim yaptım ondan olduğunu düşünüyorum ağır işler yapmayın benimki 38 haftada doğdu bu arada
ilenalemin belinayyyyyy ne kadar çok yatıp uzanırsan o kadar iyi olur senin için.stres yapma varsa nasibi gelecek zaten.benim de hamileliğimde baya kanamam oldu.düştü sandığım bebek düşmedi.sonra ilerleyen haftalarda bebek aşağıda dendi.yine bir şey olmadı çok şükür.geleceği varsa geliyor miniğin.ama lütfen fırsat oldukça yatın.onun etkisi çok büyük
belinayyyyyy Kuzuannesi_ evet bende kendime dikkat etmedim hareket iyidir diye düşündüm .Şu anda annemdeyim burda kalacam inşallah vaktinde gelir 🥺
Kuzuannesi_ belinayyyyyy inşallah 🙏 biraz dinlenin ilaç da etkili zaten inşallah bı sorun olmaz sonra yavaş yavaş yürüyüş yaparsınız
Uraztos belinayyyyyy stres yapmamaya çalış güzelim benimde öyleydi 38de doğdu. bol bol dinlen Allah’ın izniyle sıkıntısız geçer bu süreç inşallah 💖
Uraztos belinayyyyyy 31 haftalıktı sanki kafasını hissederdim çok canım yanıyordu 37de bi rahatlama geldi 38de doğurdum zaten sezaryen oldu gerçi
gerran belinayyyyyy Geçmiş olsun. Ben de 29. Haftada hem progestan hem nidicard kullanmıştım. 1,5 ay sırtüstü yattım. Hiçbir iş yapmayın, sadece yatın. Banyonuzu oturarak yapın. En önemlisi de sakın stres olmayın. Bebeğiniz etkileniyor.
Mikisss belinayyyyyy Allah yardımçın olsun.bende 24 haftalık hamileyim bebeğin suyu çok dedi doktor bende çok korkuyorum.inşallah iyileşiriz
berrakmutlu belinayyyyyy progestan kullanmaya devam edin, istirahat edin kendinizi asla yormayın kontrollerinizi sıklaştırın ve rahat olun🙏🏻
belinayyyyyy berrakmutlu çok sağolun peki mesela Doktor fitil dedi Progestan için eczaneye nasıl kullanacam dedim, sabah akşam tok karınla yutun dedi ilacın kullanıma reçetesine baktım, ağızdan ve vajinal yoldan alınır diyor iki yolda aynı etkiyi mi gösterir acaba?
Kuzuannesi_ belinayyyyyy bana da dr fitil olarak daha etkili demişti ama ben ağızdan kullanmıştım . İki şekilde de kullanılıyor ama fitil olarak daha etkiliymis
meltemuysal belinayyyyyy benim hep aşağıdaydı canım 38+5 te doğum yaptım aşağıda olması o haftalarda çok çok normal 28 den sonrq çıkıyor yukarı doğru