2 sene kaldık çokta muhattap değildim 1 arkadaşla yakın olduk oda kendisi kafa yapısı eğitim seviyesi bakış açısı benimle uygun olduğu içindi ama çok kaynasanlar falan vardı duyduklarim arasında dedikodu kazanı tayin çıkar çıkmaz birbirini silmeler arkadan konuşmalar hepsi varmış şükür böyle bişey yaşamadım kendini bilip nerde durmasını bildikten sonra sanırım çokta sıkıntı çıkmıyor