gurbetteanne10 ben üç yıl lojmanda kaldım, evimi çok sevdim ilk oturan bendim yeniydi falan o kısmı geçiyorum. Ama lojmandan tek bir arkadaş edinmedim. Zaten bizim blok ful calisandi ben de öğretmenim ben de ise gidiyorum. Merdivende gördüğümde merhaba iyi akşamlar vesaire bitti. Gidip gelme aşağıda oturma şu bu çok olur ama aşırı aşırı dedikodu döner. Lojman ortamları dışarıdan iyi gözükür ama boş insan çok. Akşama kadar sıkılıp birbirlerine sariyorlar.