ozlemozkan ben de aynı durumdan muzdaripim. Benim bebeğim 11 aylık sürekli mızmız, sıkılgan. Bazen sinirden ağlıyor gerçekten ne yapacağımı şaşırıyorum. Uykusu da bozuk sürekli uyanıyor geceleri baya yorucu geçiyor umudum biraz daha büyümesi yönünde. Umarım büyüdükçe düzelir 😭😭