Kızım 6 aylık ilk 3 ay gaz sancısı yaşadık o bitti şimdi bu mızmızlık başladı bir ara kucağımdan inmiyordu yere koyduğum an ağlıyordu şimdi yine bir süre oyalanıuor ama o da bazen, sürekli bütün gün ıııııı sesini duyuyorum 2-3 gündür de kendini sıkarak yapmaya başladı bunu, napıcağımı şaşırdım hiçbir şeyle oyalanmıyor gözümü bu sese açıyorum kucağımda bile aynısını yapıyor ne istediğni ne derdi olduğunu çözemiyorum, istediği olmazsa artık ağlıyor bir süre sonra ama öyle hemen ağlayan bir bebek değil ama bu sesten artık çok sıkıldım napabilirim bilmiyorum psikolojim bozuldu sakin kalamıyorum çok sinir bozucu çünkü sürekli ıııııı yani ağrısı mı var sağlıkla ilgili bir problem mi endişe de ediyorum, yoksa genel bir sıkılganlık mı ama hiç mi birşey fayda etmez ya ne oyun halısında oynuyor doğru düzgün, ne oyuncaklarıyla ne kucağımda duruyor anca kanguruya koyup iş yaparken falan bir süre susuyor nolur bir şey deyin