nnoktaa ya şimdi linç yiycem ama yazıcağım yinede. Bu ilk adım ayıkkabısı ne şimdi? Ayakkabı ayakkabıdır. Zaten rahat kolay giydirilip çıkartılan bir ayakkabı tercih eder herkes. Para tuzağından başka bir şey değil. Yazık günah biraz gözlerinizi açın yani. Ayrıca kızm 8 aylıkken tutanarak yürüyordu 10 aylıkken desteksiz uzun tam yürüyordu.