nnoktaa vicco aldım kızıma 10 buçuk aylıkken ilk adımlarını atmaya başladı ama az az atıyordu böyle 12.aya doğru tamamen yürümeye başlayınca giydirdim ben gayette güzel rahattı bence dışarda felan çok iyi oldu, ayağı hemen büyür diye 21 aldım evet ilk zamanlar az büyük geliyordu ama sonra tamamen olmuştu