acemianne___ yani oğlum çok güleç ama mızmız da bi bebek arada benimle ilgileniyor arada ilgilenmiyor ama mesela geçen babası cok uzak odadan kendisini çağırdı örümcek tek koşa koşa geldi yani ama el hareketi olmamaaı canımı sıkıyor gel dediğimde elini uzatıyor kalkmak istiyor, etrafındaki herşey ilgisini çekiyor birde bu aralar sürekli bi ısırma peşinde herşeyi ben kendim çalışıyorum yeni işe başladım acaba diyorum ben mi çok ilgilenip öğretemedim mi diye kendimi suçlu yorum ama şuda var yani istediğim kadar alkış yapım zamanı gelmeyince yapmıyor nasılkı babıldamayı ne yaparsam yapım kendi istediği zaman söyledi